Minggu, 11 April 2010

as their happiness as i wish..
















Bertambah lagi satu pasangan indah yang berbahagia..
Senangnya..
Aku tersenyum lalu memandangi mereka lekat dari balik media dua dimensi
Indahnya..
Seolah perasaan bahagia mereka terpancar menyilaukan mata
Sungguh mendapat anugrah Tuhan yang berharga ku pikir
Tanpa ku sadari sudut bibirku melengkung tersenyum
Tapi cukup ku rasakan hati ini bergetir iri..
Haha.. lucunya..
Boleh aku jujur?
Aku bahagia melihat setiap pasangan yang bertemu dengan kasih lalu saling menyayangi
Boleh aku mengatakan satu hal lagi?
Disaat yang sama aku bersedih atas sesuatu di dalam sini yang menyedihkan
Tuhan....
Boleh kah untuk kali ini aku mengeluh, lagi?
Tuhan....
Masih boleh kah?
Tapi aku merasa malu.. sungguh aku malu...
Aku yakin Tuhan melihat semburat malu yang menyedihkan itu..
Kemana harus aku sembunyikan?

Tidak ada komentar: